A festék szektor forgalmának 70 százalékát három nagyvállalat adja, közülük a Poli-Farbe az egyetlen magyar tulajdonban lévő gyártó cég. A bócsai vállalat tv-kampánnyal és új arculattal kívánja erősíteni piaci pozícióit.

Egyrétegű és cseppmentes - ez a legfőbb üzenete annak a reklámszpotnak, amelyet a Poli-Farbe készíttetett kategóriateremtő beltéri falfestékének, a Platinumnak az idei szezonra. Az évek óta zsugorodó festék szektor forgalmának 70 százalékát három nagyvállalat adja, közülük a Poli-Farbe az egyetlen magyar tulajdonban lévő gyártó cég. A bócsai vállalat az Ipsos tavalyi reprezentatív piackutatása alapján döntött úgy, hogy fiatalosítja arculatát és a televízióban is népszerűsíti legfőbb márkáját. A kutatás eredményei szerint a festék színét döntően nők választják ki, a Platinum minőségével szignifikánsan többen elégedettek, mint más márkával, s rendkívül elfogadott a vásárlók részéről, hogy a hazai tudásra épülő Platinum színeit magyar virágok, növények jelölik. A tv-szpot ennek megfelelően a fiatal nőkhöz szól, s egyedi módon, a márkát jól megkülönböztetve bukkannak fel benne a virágmotívumok. 

A Poli-Farbe a TV2-t és kábelcsatornáit választotta a kampányhoz, de célzottan megjelenik egyes kiemelt nézettségű műsorokban is, így például az Eurovíziós Dalfesztivál fináléjában az MTV-n, illetve a Bajnokok Ligája döntőjében a Sport Tv-ben. A tv-kampányt online search, social média és PR aktivitások támogatják. A Poli-Farbe frissítette logóját és a Platinum márka csomagolását is az idei szezonra, hiszen stratégiai céljait megvalósítva már nemcsak szakkereskedésekben, hanem barkácsáruházakban is polcra kerül a termék.

A Poli-Farbe a reklámszpot készítéséhez meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget, amelyet a Maxus Hungary kreatív koncepciója nyert meg. A Maxus produkciós partnere Visionary 7 volt. Az új Poli-Farbe logót a Made Works készítette. A Poli-Farbe médiavásárló és PR ügynöksége a KRQ Communications.

A reklámszpot itt megtekinthető:

https://www.youtube.com/watch?v=zzINHVXDIek